4 Eylül 2012 Salı

Çook Sevdiğim Buzdolabı Magnetlerim

Bu magnet fikrini internette dolaşırken görmüştüm, ama gördüğümü aynen yapmadım kendi zevkime ve hayal gücüme göre geliştirdim. File içinde satılıyor bu cam boncuklar, üstü yuvarlak gibi altı düz. Aslında tamamen şeffaf olanlarını kullanmak istiyordum, fakat o kadar çok aramama rağmen şeffaf olanlardan bulamadım. Filenin içinden bir kısmı şeffaf, çoğunluğu da sedefli çıkıyordu. Daha sonra onu da bulamadım=( İnternetten uzuuuunca bir süre desen araştırması yaptım, beğendiğim desenlerin, yazıların cam boncukların boyuna göre çıktısını aldım. Boncukların altına kestiğim desenleri uhu ile yapıştırdım, hava kabarcıkları kaçınılmaz, gerçi belki uzun süre baskı uygulansa oluşmaz. Daha sonra da restoranların, marketlerin tanıtım amaçlı dağıttıkları buzdolabı magnetlerindeki ince mıknatısları da boncukların şekline göre kesip uhu ile boncukların altına yapıştırdım.  Epey uzun zaman aldı bu magnetleri yapmam, ama değdi, çok beğendim=) Bunları geçen sene yapmıştım, bu sene birkaç mağazada aynı fikirden hareketle yapılmış daha büyük magnetler gördüm, ama onlar plastikti, benimkiler daha güzel bide bana özel=)


Daha sonra aklıma güzel bir fikir geldi. Bu minik magnetleri buzdolabında scrabble oynamak, eşime not yazmak, ya da alışverişte alınması gerekenleri yazmak, ya da hatırlamam gereken birşeyi not almak gibi amaçlarla kullanabilirim diye düşündüm. Word'de beğendiğim yazı tipinde harfleri yazıp çıktısını aldım, ve yine aynı şekilde magnetleri hazırladım. İşte harfli magnetlerimden birkaç örnek...


Magnetlerimi de şimdilik saklıyorum ileride kendi buzdolabımı süslemek üzere=)

1 yorum:

  1. merhaba bu mağnetleri nerden temin edebilirim yardımcı olurmusunuz lütfen 0544 204 74 51 memnun olurum efendim


    YanıtlaSil