6 Eylül 2012 Perşembe

Minicik Bebişe Yelek ve Patik Takımı

Haha hangi bebişe bunlar? Tabi ki kendi bebişime on yıl sonra giydirilmek üzere saklanıyorlar=)) Ha on yıl sonra bebekler örgü kıyafet giyecek mi? Benim bebişim giyecek, çünkü bunlar başkasına vermeye kıyamayıp sakladığım kıymetli örgülerim=) Patiklerden sonra yelek örmeye de karar verdim. Bu yeleği bir örgü dergisindeki açıklamalara göre gördüm, ama oyuncak bebek kıyafeti kadar küçücük oldu. Bu dergilerdeki ölçülere pek güvenmemek lazım, e ben de acemi olunca anlamadım. Ama çok sevimli oldu elim kadar. Heralde prematüre bir bebek birkaç hafta giyebilir=) Şaka bir tarafa yeni doğmuş bebeğe tam olur heralde. Yelek küçük olunca, bir sürü de ip kalınca ben de bir de patik yapıyım dedim. Patiği de yelek gibi küçük ördüm ki bebişim doğunca takım takım giysin=))
 Bu da yeleğin arkadan görünümü.
 
Açık hali bu şekilde oluyor, tek parça örülen kolay bir yelek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder