30 Aralık 2012 Pazar

Pembiş Kahvaltı Tepsim

Evde yıllardır boyanmayı bekleyen kocaman ahşap bir tepsi vardı. Ben de onu kucakta yemek yeme yada yatakta kahvaltı yapma tepsisi olarak hayal ettim. Gerçi yatakta yemek yemeyi pek sevmiyorum=) Tabi ki boyayacağım rengi bulurken çok zorlanmadım. PEMBE=) Sonra internette dekupaj resimleri araştırırken bu cupcake resimlerini buldum ve çok hoşuma gitti. Cupcakelerin küçüklü büyüklü çıktılarını aldım copy centerda. Cupcake resimlerini kesip tepsinin içine dağınık bi şekilde tutkalla yapıştırdım. (Tutkalı fırçayla resimlerin arka yüzüne uyguladım.)  Daha sonra da tepsinin içi kadar dışının da cıvıl cıvıl olması için beyaz puantiyeler yapmaya karar verdim. Önce daire şablonlu cetvel koyup içini boyamayı denedim ama hiç murtazam olmayınca araştırdım ve puantiye için özel süngerli çubukların satıldığını öğrendim, o şekilde güzel puantiyeler de yaptım. Son olarak da mat sprey vernik uyguladım. Ben çok ama çok beğendim=))

Bu tabaklarım da tepsimle güzel oldu gibi=)

Evde bulduğum ahşap halkaları da tepsime uygun boyayıp takım yaptım=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder