2 Eylül 2012 Pazar

Yumuş Yumuş Çıngıraklı Zarlar


Bu zarları yapmak bir anda aklıma geldi. Küçük pembe ve mavi yastıklarım vardı. Pembenin kenarı sökülmüştü, ben de onu dikmeye üşenip duruyordum, biraz da sıkılmıştım zaten yastıklardan. Ben de elime makası aldım ve söküğü dikmeye üşenen ben, bu zarları ellerimle diktim=) 6 tane eşit kare kestim. Bir yandan da altın rengi, kenarı kesilince sökülmeyecek bir kumaşa bir şablon yardımıyla daireler çizdim ve kestim. Sonra karelere bu daireleri diktim. Daha sonra da kare parçaları birbirine dikmeye başladım küp oluşturacak şekilde. En son parçayı dikmeden önce küpün içine yastığın elyafından doldurdum ve çocukların hoşuna gideceğini düşündüğüm için içine ses çıkaracak birşeyler koymaya karar verdim. Minik metal şeker kutusuna birkaç tane boncuk atıp kutuyu kapattım ve elyafların arasına yerleştirdim. Yaratıcılıkta sınır yok=) Pembe zarı çok beğenince mavi yastığı da zara dönüştürmeye karar verdim. Hem de iki tane olunca, çocuğumla zarları atıp üzerindeki sayıları toplama oyunu oynayabilirim diye düşündüm, tabi 10 sene sonra=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder