10 Şubat 2013 Pazar

Bakliyat Poşetlerimi Kendim Diktim =)




Günümüzde her ne kadar bakliyatları saklamak için kumaş poşet kullanan gençler kalmasa da ben kullanırım valla, dikerim de kullanırım da =)  Benim için kendi tasarladığım, emek verdiğim ve sadece bana özel olan şeyler çok kıymetli. Ablamın bir dikiş makinesi var kendisinin dikişle arası pek yok, hediye geldi makine. Ben de böyle şeylere meraklı olduğumdan hemen birşeyler dikmeye karar verdim. Annemle kumaşımızı aldık, kurdelemizi aldık. Küçüklü büyüklü neye kullanabileceğimi düşünerek kestim kumaşımı. Daha önce hiç dikiş makinesi kullanmamıştım, ama hemencik öğrendim, çok da güzel diktim. Ellerime sağlık, inşallah güle güle kullanırım evimde =)

 Bu ojenin ne işi var derseniz, kurdelelerin ucu ipliklenmesin diye şeffaf oje sürüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder