7 Haziran 2013 Cuma

Güllü Çerçevelerim

Yıllar önce yapmıştım bu çerçeveleri, daha yeni fırsat bulup blogumda paylaşabiliyorum. Bu çerçeveler önceden annem tarafından kötü kötü boyanmıştı=) Sonra da doğal olarak kullanılmadı ve atmak üzereydik ki, ben o sıralar evde duvarlara yapılan yağlı boya ile bunları boyamaya karar verdim. Tabi ki yağlı boya kaba ve çirkin oldu, ama altındaki boyayı ancak o kurtarabilirdi=) Daha sonra yağlı boyanın hatalarını da güzel desenli bir peçeteden kestiğim güller ile kapattım. Bence harika oldular=) 

Peçete tekniğini kısaca anlatayım. Peçeteyi kestikten sonra katları ayrılıyor, tek bir yaprağı tutkal ile yapıştırılıyor. Kuruduktan sonra da vernikleniyor her zamanki gibi. 
Sonra da odamızın duvarını süslüyor... 

1 yorum:

  1. Çok hoş ve romantik olmuşlar.ellerine sağlık canım.Bana da beklerim.
    feyzanincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil