15 Ağustos 2013 Perşembe

Yeni Araba Hediyesi

 Daha önceden bikaç tane peçetelik yapmıştım araba için ve severek kullanıyorum. Bu kez de ablamın yeni arabasına hediye olarak yapmak istedim. O benim gibi pembeci değil o yüzden bu sefer moru tercih ettim, çok da güzel oldu=) Ana malzeme olarak bu sefer keçeyi kullandım. Önce kalp şeklinde deliği kestim, sonra da elimde güzelce diktim. Üzerini de ipe dizili gri boncuklarla süsledim. Hem sade olsun hem de arabanın rengi gri olunca ona uysun diye. Ortaya böyle birşey çıktı. Ben çok beğendim, Ceyda da beğendi, beğenmeme lüksü yok zaten=))) Hadi şekerim güle güle kullan...

2 yorum:

  1. Tekrar teşekkürler kuzu.. Yalnız anlamadıgım neden begenmeme lüksüm yokmuş? :))

    YanıtlaSil
  2. =)))) Cocugum hediye begenilmez mi hic, begenceksin tabi, sonra da güle güle kullancaksın=)

    YanıtlaSil