4 Eylül 2013 Çarşamba

Çok Amaçlı Keseciklerim

Bu keseler benim bir sakarlığımın meyvesi=)) Birgün üsengecligimden yatagin uzerinde ütü yapiyordum ve yanlislikla battaniyemi yaktım. Sonra da battaniyemi atmaya kiyamadim ve bir sekilde degerlendirmek uzere bir kenara kaldirdim. Sonradan aklima esen bir fikir sonucunda da bu hale geldi. Battaniyeden ve evde bulunan siyah beyaz puantiyeli bir kumastan ayni ende parcalar kestim. Ayri ayri diktikten sonra dikis kisimlari ice gelcek sekilde kumaslari birlestirdim. Puantiyeli parcayi daha uzun tutmustum, sonra disa dogru kivirip pembe kumasa diktim. Ilk once bir tane kese yapmistim. Sonra cok begendim ve firsat buldukca farkli boylarda farkli amaclarla kullanmak uzere birsuru kesecik diktim.
Birsuru amacla kullanilabilir. Mesela ben ilk yaptigima arabanin ruhsatini ve anahtarini koyup cantama atiyordum, cunku bazen cantada anahtar bulmak cok zor oluyor. 
Bazi gozluk kutulari cok buyuk oluyor ve cantaya sigmiyor, bu kese gozluk icin ideal. Ayni zamanda cep telefonumu cantaya koyarken de bazen cizilmesin diye bunun icine koyuyorum.
Bunu da biraz daha buyuk diktim, makyaj cantasi olarak kullanabilirim, ama agzi acik malesef.
Birsuru kese yaptim, ama battaniye hala bitmedi. O yuzden kalanini degerlendirmeye yonelik kafamda yaratıcı fikirler dolanmaya devam ediyor=)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder