2 Eylül 2013 Pazartesi

Teneke Kutuları Yenilemece

 Dolaplarımı temizlerken çıkan atılacak malzemeleri yaratıcı bir fikirle değerlendirmem sonucunda ortaya çıktı bu sevimli kutular. Birisi parfüm, birisi de bitki çayı kutusuydu. Teneke olduklari icin akrilik boyayla kolayca boyanmiyor. Bu yüzden once kutulari tutkal yardimicyla tuvalet kagidiyla kapladim. Tuvalet kagidini biraz kiristirarak uyguladim. Daha sonra kurumaya biraktim. Kuruduktan sonra da once pembe boyadim. Sonra da uzerine leopar desenleri yapmaya calistim. En son olarak da parlak sprey vernik uyguladim. Ben cok begendim, özellikle atılacak malzemeleri degerlendirerek orraya hoş birseyler cikinca benim icin cok degerli oluyor. Şu sıralar butun teneke kutulara goz dikmiş durumdayım=)
 Bu kutulari isyerinde masamda kullanmayi dusunuyorum tabi ortama uyarsa, pembe pembe cok goze batmazsa. İcine kalemler, ivirlar zivirlar, hersey konabilir.

1 yorum: